Sunexpress Havayolları Uçak Bileti - Yolcu.com

Sunexpress Havayolları Uçak Bileti

Yolcu.com ayrıcalığıyla seyahatinizi en hızlı ve en kolay şekilde gerçekleştirebilirsiniz.

Yapmanız gereken tek şey gideceğiniz günü belirlemek :)

Popüler Şehirler
İstanbul
Ankara
İzmir
Antalya
Adana
Londra

Sunexpress Havayolları

Biz SunExpress’izTam 30 yıldır insanları, ülkeleri ve kültürleri birleştiriyoruzAdımızdan da anlaşıldığı üzere SunExpress, 1989 yılında Lufthansa ve Türk Hava Yolları ortak girişimi olarak kurulan ger

Sunexpress Havayolları Sunexpress Havayolları Rehberi

Biz SunExpress’iz

Tam 30 yıldır insanları, ülkeleri ve kültürleri birleştiriyoruz

Adımızdan da anlaşıldığı üzere SunExpress, 1989 yılında Lufthansa ve Türk Hava Yolları ortak girişimi olarak kurulan gerçek bir güneş uzmanıdır: Avrupa ile Türkiye arasında, bunun yanı sıra Akdeniz, Karadeniz ve Kızıldeniz kıyılarındaki güneşin eksik olmadığı çekici tatil beldelerine çok sayıda aktarmasız uçuş gerçekleştiriyoruz. 2019 yılında ortalama olarak 84 uçağımız ile şirket tarihimizin en büyük filosuna sahip olmanın gururunu yaşıyoruz. Toplamda 30 ülkede 90 destinasyona gerçekleştirdiğimiz uçuşlarla her yıl 10 milyonun üzerinde misafir ağırlıyoruz. Bu sayılar şirketimizin her geçen gün ne kadar büyüdüğünü gösteriyor.

Hiç şüphe yok ki bu başarımızı, öncelikle bizi seyahatlerinde tercih eden değerli yolcularımıza, daha sonra da kendilerini yolcularımıza en üst kalitede hizmet vermeye adayan, işinin ehli 4.200’den fazla çalışanımıza borçluyuz. Biz, SunExpress ailesiyiz ve önümüzdeki 30 yılda da başarılarımızı devam ettirmek ve misafirlerimize daha iyi hizmet vermek için çalışıyoruz.

Merkezimiz, Türkiye’nin turistik başkenti niteliğinde olan, güneşin hiç eksilmediği Antalya’dadır. Ege Denizi kıyısındaki İzmir ise bir diğer önemli üslerimizden biridir. İştirakimiz olan SunExpress Deutschland’ın ana üssü Frankfurt am Main havalimanıdır. Şirketin Frankfurt’taki merkezi ise Gateway Gardens’dadır.

Yatırım ve yenilik

Yatırım yeteneği ve yenilikçiliğe karşı duyulan istek, bir hava yolu şirketinin sürekli gelişmesi için en önemli faktörlerdir.

2014 yılında gerçekleştirdiğimiz 50 adet yeni Boeing-737 uçağı siparişi ile filomuza ciddi bir yatırım yapmış bulunuyoruz ve bu sayede Avrupa’nın en genç filosuna sahibiz. 18 adet yeni Boeing 737-800 NG’yi teslim aldık ve kalan 32 uçak 2024 yılına kadar teslim edilmiş olacak. Bu uçak modelleri yolcularımıza maksimum emniyet ve yüksek uçuş konforu sunuyor. Ayrıca modern ve düşük emisyonlu olmaları, hava yolu şirketi olarak giderek büyüyen toplumsal sorumluluğumuzu yerine getirmemize yardımcı oluyor. Filomuz 7 adet Airbus A330-200 ile tamamlanmaktadır.

Yenilikçi çözümler konusunda da oldukça ileride olduğumuzu belirtmek isteriz: Müşterilerine Amazons Alexa ile uçuş rezervasyonu olanağı sunan dünya çapındaki ilk hava yolu şirketi biziz. Ayrıca müşterilerimiz bize 7/24 WhatsApp üzerinden ulaşabilir ve dilerlerse bilet rezervasyonlarını Facebook Messenger üzerinden yapabilir. Bu alanda öncü olmanın gururunu yaşıyoruz.

Hiçbir başarı karşılıksız kalmaz

Kuruluşumuzdan bu yana aldığımız çok sayıda ödül, müşterilerimiz için güvenilir ve cazip bir seyahat ortağı olduğumuzu teyit ediyor. Aldığımız çok sayıda ödülü temsilen, burada özellikle gurur duyduğumuz dört ödülümüzden bahsetmek istiyoruz.

• Dünyanın en iyi beşinci tatil hava yolu (2018 ve 2019): Yolcunun seçimi olarak bilinen Skytrax’te dünyanın en iyi beşinci, Türkiye’nin ise açık ara en iyi tatil hava yolu seçildik.

• Türkiye’nin en güvenli hava yolu şirketi (2018): Türk sivil havacılık otoritesi DHMİ tarafından gerçekleştirilen SAFA değerlendirmesinde 0.00 bulgu ile yolcu hava yolları arasından en emniyetli hava yolu şirketi seçildik.

• Almanya’nin en dakik hava yolu (2018): Yolcu hakları için lider bir portal olan Flightright verilerinin değerlendirilmesi sonucunda ülkenin en dakik hava yolu şirketi seçildik.

• Hava yolları indeksinde altıncı sıradayız (2018): Ünlü iklim koruma örgütünün tanınan endeksi Atmosfair’de altıncı sıradayız. Bu da, dünya çapındaki 190 büyük hava yolu şirketi arasında bizden daha verimli uçan sadece beş şirketin olduğu anlamına geliyor.

Emniyet kalitenin bir sonucudur

Emniyet ve kalite SunExpress’in en öncelikli iki konusudur. SunExpress ISO 9001 (kalite yönetimi), ISO 10002 (müşteri memnuniyeti kalite yönetimi), ISO 14001 (çevre koruma yönetimi), ISO 27001 (bilgi güvenliği yönetimi) ve OHSAS 18001 (sağlık ve güvenlik değerlendirmesi) sertifikalıdır. Tüm bunlara ek olarak  Uluslararası Hava Taşımacılığı Birliği’nin (IATA) dünyaca ünlü IOSA sertifikasına sahiptir. Ayrıca biz, uçuş emniyeti (Safety), hava güvenliği (Security), kazanç, kalite ve ekip entegrasyonu gibi kurumsal yükümlülükler de üstlendik. Şirketimizde Bilgi Güvenliği Politikası, Acil Durum Müdahale Politikası, Yorgunluk Risk Yönetimi Politikası, Kurumsal Risk Yönetimi Politikası ve Müşteri Memnuniyeti Politikası’nı da yürürlüğe koyduk.

Sizi, uzun yıllar sevdiklerinize ve hayalinizdeki tatile ulaştırmaya devam edeceğiz. Şimdiden keyifli uçuşlar dileriz.